Aion C9
Przenosimy sie na nowe Forum - www.c9aion.pl
Aion C9
Przenosimy sie na nowe Forum - www.c9aion.pl
Aion C9
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksIndeks  Nowe Forum - C9Nowe Forum - C9  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

 

 Ayamine-Podanie rekrutacyjne.

Go down 
2 posters
AutorWiadomość
Ayamine




Liczba postów : 4
Age : 35
Registration date : 17/08/2009

Ayamine-Podanie rekrutacyjne. Empty
PisanieTemat: Ayamine-Podanie rekrutacyjne.   Ayamine-Podanie rekrutacyjne. EmptyPon Sie 17, 2009 10:07 am

1.Imię: Grzegorz
2.Wiek: 20 lat
3.nick w grze: Ayamine/Grellmond/Keei
4.Klasa postaci: Cleric
5.Coś o sobie: Pierwsze co moge powiedzieć o sobie to to że nie lubię mówić o sobie Smile. Jestem studentem zgłębiającym wiedzę o kulturze i języku japońskim. Mieszkam sam z młodszym bratem, więc długie nocne wypady gildiowe z mojej strony jak najbardziej wchodzą w grę Wink.
6.Typowe godziny grania: ,,Bezpiecznym marginesem" jest mniej więcej 18-2 (zazwyczaj więcej godzin, lecz wszystko zależy od zajęć). W weekendy jeszcze dłużej. W przypadku nieobecności zawsze powiadamiam z jednodniowym wyprzedzeniem.
7.Dlaczego chcesz do nas dołączyć: Bowiem jesteście dużą gildią z doświadczeniem, ambicjami i środkami by je realizować. Znam was z WoW'a, WAR'a oraz AoC.
8.Czego oczekujesz od C9: Aktywnej, ambitnej gildii, dojrzałej, lecz nie ,,sztywnej" atmosfery oraz nowych znajomości. Wszak, przyjemniej healować znajomych Wink
9.Jakie masz doświadczenie z grami mmorpg:
-Star Wars Galaxies: Grałem do momentu wprowadzenia NGE patcha, który, w moim przekonaniu, zrujnował tą grę.
-Warhammer online: Grałem w nią niestety tylko 3 miesiące, ponieważ nie spełniła do końca moich oczekiwań (m in brak grywalnej rasy skavenów Very Happy ).