Aion C9
Przenosimy sie na nowe Forum - www.c9aion.pl
Aion C9
Przenosimy sie na nowe Forum - www.c9aion.pl
Aion C9
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksIndeks  Nowe Forum - C9Nowe Forum - C9  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

 

 Malfecius - Podanie Rekrutacyjne

Go down 
2 posters
AutorWiadomość
Malfecius




Liczba postów : 2
Age : 35
Registration date : 20/08/2009

Malfecius - Podanie Rekrutacyjne Empty
PisanieTemat: Malfecius - Podanie Rekrutacyjne   Malfecius - Podanie Rekrutacyjne EmptyCzw Sie 20, 2009 9:46 am

1.Imię: Kamil
2.Wiek: 21 lat
3.Nick w grze: Malfecius/Maleor
4.Klasa postaci: Gladiator

5.Coś o sobie: Jestem studentem na UW i będę zaczynał 3. rok Prawa. Mieszkam w pięknej i spokojnej okolicy, choć jeden znajomy nazwał to krańcem piekła, a inni złożeczą, że nie można zamówić żadnego fast food'u do domu, oraz mam zabawną elektrownię, która czasami, w najmniej odpowiednich sytuacjach wyłącza prąd Smile Mam młodszą siostrę, tegoroczną maturzystkę. Mam 2 psy, terriera rosyjskiego i rottweilera, które choć to już leciwe staruszki, zachowują się czasem jak szczeniaki Smile

6.Typowe godziny grania: W zależności od dnia. W zeszłym roku na studiach udało mi się wygospodarować dni wolne w tygodniu. Podejrzewam, że w tygodniu byłoby to gdzieś od 19/20-24, a w weekendy to bezpiecznie ujmująć od 15-1

7.Dlaczego chcesz do nas dołączyć: Bo polecił mi ją mój kumpel, który również się zapisał do C9, tak samo jak pokazał mi Aiona Smile

8.Czego oczekujesz od C9: Dobrej zabawy i dojrzałej, przyjaznej atmosfery.

9.Jakie masz doświadczenie z grami mmorpg:
-Age of Conan : Dość krótki epizod z powodu tego, że wziąłem triala, a poza tym gra mi się cięła strasznie, jednakże udało mi się jakoś Ranger'em wyjść z tej początkowej wyspy i porobić trochę q w Stygii.